.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران مجري طرح راهنماي مسافران تابستانه كشور

معاون جوانان جمعيت هلال احمر مازندران گفت: براي نخستين بار در كشور و به صورت پايلوت، طرح راهنماي مسافران تابستانه در مازندران اجرا مي‌شود.

وحيد ايماني در نشست خبري با خبرنگاران با بيان اينكه سه ماه از آغاز به كار معاونت جوانان جمعيت هلال احمر استان مازندران در قائمشهر مي‌گذرد با اشاره به پنج معاونت موجود در جمعيت هلال احمر اظهار داشت: دروازه ورودي جمعيت، معاونت جوانان است كه از چهار سالگي آغاز و تا 29 سالگي ادامه مي‌يابد.

وي با اشاره به معاونت امداد، جوانان، داوطلبان، درمان و اداري و پشتيباني در جمعيت هلال احمر كشور بيان داشت: افرادي كه در معاونت جوانان آموزش مي‌بينند علاوه بر فعاليت‌هاي امدادي در حوزه‌هاي فرهنگي نيز منشا خدمات مختلف مي‌شوند.

معاون جوانان جمعيت هلال احمر مازندران در تشريح ساختار معاونت جوانان گفت: هفت كانون، شامل كانون غنچه‌هاي هلال، كانون دانش آموزي، كانون پيش آهنگان، كانون دانشجويي، كانون طلاب ،كانون جوانان شاخه آزاد و كانون روستايي در معاونت جوانان به ارائه خدمات و آموزش مي‌پردازند.

وي خاطرنشان كرد: 932 كانون دانش‌آموزي در استان مازندران تشكيل شده است و 50 مربي و مدير توانمند پيشاهنگي از استان مازندران در كشور فعاليت مي‌كنند.

معاون جوانان جمعيت هلال احمر مازندران با اشاره به فعاليت 32 كانون دانشجويي معاونت جوانان در استان اظهار داشت: كانون دانشجويي تنها كانوني در كشور است كه دبير، نايب دبير، هيئت اجرايي و بازرس با برگزاري انتخابات تعيين مي‌شوند.

ايماني تصريح كرد: در تمام شهرستان‌هاي استان يك كانون روستايي و تقريبا در همه دانشگاه‌هاي مازندران كانون دانشگاهي تشكيل شده است.

وي افزود: معاونت جوانان مازندران موفق شد بهترين و قوي‌ترين اردوهاي جهادي را در كشور ايجاد كند.

ايماني هدف نهايي جمعيت هلال احمر كشور را، رسيدن به نقطه‌اي عنوان كرد كه با برگزاري دوره‌هاي آموزش امدادي در هر خانه و خانواده ايراني، يك امدادگر وجود داشته باشد.

وي درباره انتقال معاونت جوانان هلال احمر استان مازندران به قائمشهر گفت: دسترسي به مناطق محروم و نزديكي به غرب استان و نيز سياست تمركززدايي موجب اين انتقال شد.

ايماني خاطرنشان كرد: در طرح راهنماي مسافران نوروزي سال 90 مازندران رتبه دوم را در كشور كسب كرد.

اين مسئول در ادامه از اجراي طرح نمونه و پايلوت راهنماي مسافران تابستانه از 10 تا 30 شهريور ماه در مازندران و چهار استان ديگر خبر داد و اذعان داشت: 10 كمپ راهنما در مناطق پرخطر، پرتردد و سواحل درياي خزر ايجاد مي‌شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.327 seconds.